Vaak gestelde vragen

Algemene vragen (6)

Hier vind u antwoord op algemene vragen

Leveren jullie ook aan particulieren?
Jazeker, wij leveren onze producten voornamelijk aan zorgprofessionals in ziekenhuizen en zorginstellingen maar natuurlijk leveren wij ook aan particulieren.
Wat als ik het product wat ik zoek niet op de website kan vinden?
Hoe vraag ik een offerte aan?
Wat zijn de verzendkosten bij mijn bestelling?
Kan ik mijn product ook afhalen bij Roos Medical?
Hoe lang heb ik garantie op een product?

Service, Onderhoud en Reparatie van hulpmiddelen (4)

Vragen over service, onderhoud en eventuele reparatie van producten.

Hebben jullie ook onderhoudscontracten voor zorghulpmiddelen?
Kan ik ook losse onderdelen (spare-parts) van hulpmiddelen bij jullie bestellen?
Ik ben mijn handleiding kwijt, hoe ik een nieuwe gebruikershandleiding aanvragen?
Ik heb geen onderhoudscontract bij jullie, kunnen jullie toch mijn hulpmiddel(en) repareren?
In principe is dit altijd mogelijk. Om niet voor onverwachte verrassingen te staan wanneer wij bij u op locatie zijn, vragen wij u vooraf op te geven om welk product het gaat, serienummer, datum aankoop etc.

U kunt hiervoor ook dit formulier gebruiken. Na ontvangst hiervan nemen wij contact met u op om de verdere stappen te bespreken.

Roos Medical Service App (5)

Hier vindt u vragen over onze Service App.

Welke aanvragen kan ik met de Service App doen
U kunt via de Roos Medial service app verschillende aanvragen doen zoals: verzoek tot reparatie indienen, transport haal- en brengopdrachten inplannen etc.
Welke overzichten zijn zichbaar in de Roos Medical App
Welke telefoons worden door App ondersteund
Is er een gebruikershandleiding voor de App beschikbaar?

ICT-dienstverlening (9)

Hier treft u alle vragen over onze ICT-dienstverlening

Welke ICT-diensten kan ik voor mijn praktijk bij jullie afnemen
Als totaalleverancier voor de gezondheidszorg bent u ook (medische) ICT-hardware, online werkplekken, internetverbindingen, online werkplekken, online backup, clouddiensten etc. bij ons aan het juiste adres.
Waar wordt de data van de Roos Medical online werkplek opgeslagen?
Kan ik bij jullie ook mijn hardware aanschaffen?
Doen jullie ook telefonie?
Assemblereren jullie ook maatwerkcomputers?
Maakt de online werkplek van Roos Medical gebruik
van Office 365?
Kan ik in de Cloud ook .PDF bestanden aanpassen?
Hoe wordt de backup geregeld?
Zijn jullie ook buiten kantoortijden beschikbaar?

Staat het antwoord op uw vraag niet op deze pagina?
Gebruik dan dit contactformulier.